Już po raz dziewiąty Fundacja Kronenberga organizuje konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku, którego celem jest wyróżnienie przedsiębiorców prowadzących najmniejsze firmy . Wśród dotychczasowych 83 nagrodzonych znalazły się firmy z różnych branż zarówno nowych technologii, jak i oferujących produkty wytwarzane za pomocą tradycyjnych metod. Przedsięwzięcie stanowi skuteczną formę promowania mikrofirm, a zwycięstwo w konkursie niewątpliwie wpływa na zainteresowanie potencjalnych inwestorów i tym samym zwiększenie obrotów firmy. Zgłoszenia można dokonać poprzez specjalny formularz umieszczony na stronie Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy http://www.citibank.pl/poland/kronenberg/polish/6158.htm w terminie od 4 marca do 19 kwietnia 2013 roku. Konkurs ten przeznaczony jest dla firm, które zatrudniają mniej niż 10 pracowników, a roczny obrót lub całkowity bilans roczny nie przekracza 2 milionów euro.
Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się 20 czerwca 2013 r. w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zdobywca tytułu Mikroprzedsiębiorca Roku 2013 otrzyma 40 000 zł, natomiast dla najlepszych mikroprzedsiębiorstw w każdej z kategorii – START, PROGRES i SENIOR - zostanie przyznane wyróżnienie w wysokości 15 000 zł.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jest patronem wydarzenia. Honorowy patronat nad konkursem objął Wicepremier i Minister Gospodarki Janusz Piechociński
"Wsparcie na wdrażanie i zarządzanie strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFRROW"
"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" Strona internetowa opracowana przez Stowarzyszenie Dolina Pilicy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 19 "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" - poddziałanie 19.4 "Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 "Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Cel opearacji: sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu komunikacji. Przewidywane wyniki operacji: osiągnięcie celów i wskaźników wynikających z LSR