Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon 2011
Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w dniach 19-22 października miały miejsce największe targi branży turystycznej w Polsce - Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon 2011. XXII edycja targów odbyła się pod patronatem Ministra Sportu i Turystyki, Prezydenta Miasta Poznania, Polskiej Izby Turystycznej oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Pierwsze dwa dni imprezy skierowane zostały do ekspertów i specjalistów z branży, w pozostałe dwa dni targi otwarte były dla szerokiej publiczności. Podczas targów, 20-21 października Stowarzyszenie Dolina Pilicy u boku Powiatu Tomaszowskiego oraz innych lokalnych grup działania z województwa łódzkiego miało okazję prezentować potencjał turystyczny swego obszaru działania na stoisku Województwa Łódzkiego zorganizowanym przez Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Łódzkiego przy współpracy z Departamentem Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi oraz Urzędem Miasta Łódź. Tegorocznej imprezie towarzyszył bogaty program wydarzeń - seminariów, konferencji, pokazów i prezentacji. Tour Salon to wspaniała okazja do zaprezentowania i wypromowania atrakcji turystycznych regionów, krajów, do nawiązania branżowych kontaktów biznesowych, zarówno w kraju, jak i za granicą.
"Wsparcie na wdrażanie i zarządzanie strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFRROW"
"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" Strona internetowa opracowana przez Stowarzyszenie Dolina Pilicy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 19 "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" - poddziałanie 19.4 "Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 "Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Cel opearacji: sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu komunikacji. Przewidywane wyniki operacji: osiągnięcie celów i wskaźników wynikających z LSR